View Single Post
Sitat av Leroy Vis innlegg
Jeg kom faktisk til å tenke på det her en dag, og da tenkte jeg jo om det var en i tenårene som sto å tagget, ikke en på 20+ som drev med grafitti! Jeg tror nok ikke jeg ville gjort dette, men jeg lurer på hva reksjonen ville blitt.
case: en kis skriver "fuck the police" (for eksempel) på et random sted, offentlig plass, eller noens private eiendom. Da tenkte jeg det ville vært kult å følge stille og rolig etter denne karen hjem, og da skrevet "fuck the police" stort og smått flere ganger over huset hans (det blir vel foreldrenes hus).
Og kanskje skrevet et lite brev til foreldrene, "Ungen deres er en liten tagger." Ville vært flaut for kisen, og for foreldrene.

Slemt å utsette foreldrene for dette? Siden det er snakk om en ungdom så er jo de ansvarlig for oppdragelsen til denne ungen. De får seg en liten vekker, og ungen får kanskje litt pryl fra de rette folkene, foreldrene!
Vis hele sitatet...
Det der minner meg om en type holdning som er vanlig å møte på i visse narkotikamiljøer. Har du ikke gjort opp for deg, så kommer vi på døra di og skremmer familien din. Skikkelig fin og moden fremgangsmåte..