Tråd: Slutte
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
argh, for et jævla krater av drit, orker ikke...

men ja, prøver en kortversjon jeg, så får vi se hvordan det går:

har gått på oxynorm og paralgin forte siden 2018 (sluttet med morfinpumpe og morfinplaster uten å trappe ned på eget initiativ ganske kjapt etter jeg fikk det), tar 5 mg oxynorm - men pga toleranse tar jeg flere om gangen. på det verste spiste jeg nesten en pakke av hver om dagen, men i mange mnd siden har jeg holdt meg til en pakke av hver på 4 dager.

det er tilkommet litt ballast. da jeg trappet ned fra 1/2-1 pakke om dagen til det jeg nå står på gikk ikke det så bra, fikk ikke sove og fikk ikke i meg mat, og rotet meg borti en fyr oppi det hele.. så først røykte jeg hasj hver kveld og fikk det til å gå rundt på den måten, men det varte ikke så lenge før jeg begynte å røyke heroin. pga en helvetes masse annen shit kombinert med det som var shit i utgangspunktet og at det ble mer shit har jeg tidvis kjederøykt heroin hele dagen hver dag i ukesvis.....

det er nå en stund siden jeg skjerpet meg, og har holdt meg til tablettene mine + røykt litt heroin morgen og kveld eller bare kveld siden da. oppi det hele har jeg, nesten med uhell, halvert mengden piller jeg har tatt. altså, har plutselig masse piller til overs, ikke orket å ta fordi jeg plutselig har fått andre helseproblemer + vært uvel + vært trøtt og sovnet før jeg har tatt de eller ting har kommet i veien eller ja, har prøvd å presse meg sant og det er jo bare flott å ha latt være å ta piller tenker jeg.

det jeg har lært av akkurat den biten er jo at det virker som for meg at det hadde vært lettere å slutte med piller og røyke meg ned med h (men etter det vites jo ikke, men uansett ikke relevant) - det er jo selvølgelig fort dyrt - så må jo åpenbart snu om på det og heller først få i meg alle pillene, slutte å røyke h og så kutte piller etter det.

såååå jeg står vel litt fast:

nå har jeg bare tatt halvparten av pillene jeg skal de fleste dager, og som sagt røykt litt h morgen og kveld eller bare kveld:

må vel prøve å iallefall kutte ned til å fast bare røyke kveld, også videre ned til sjeldnere? hvert halvannet døgn? annethvert? eller når bare slutter man egentlig? haha? jeg er så utrolig fysisk syk fra før, så det er frykten for abstinenser som er mitt problem, røyker før jeg får de i frykt for å bli enda mer dårlig siden jeg alltid er så jævla dårlig. hjelper jo ikke at man er stort sett sengeliggende og ikke klarer seg selv fra før - fordelen med heroin er at den har gitt meg bitteliv litt innimellom, har orket og klart ting jeg ikke har klart på 5-10-15-20 år......

men det er jo ikke aktuelt. jeg må slutte, og det må jeg klare selv. per nå vet ingen at jeg går på heroin og sånn tenker jeg det skal forbli. er lei av å gå og drasse på den mørke, tunge hemmeligheten der også.

har lyst å slutte med pillene og etterhvert, men det er vel bare å kutte så mange piller jeg klarer så fort jeg klarer når jeg kommer dit.

uansett:
skjønner jo at jeg spør dumt/at det egentlig er et ikke-spørsmål, men jeg har åpenbart stagnert på den røyke litt morgen og kveld/kveld, så spør vel bare for å få et spark bak i forhold til hva jeg konkret gjør nå da?

er god på å ta kommando, så har jeg flaks holder det å bare få det i skriftlig beskjed

så?? hva gjør jeg nå? :P