View Single Post
Går da på kristen folkehøgskole hvor reglene er at det er ulovlig å bruke ulovlige rusmidler, både på skolen, men også hjemme ved hjemreise. Rett og slett ikke noe hele året. Reglene for alkohol sier at man ikke får kjøpe/drikke/ha promille i kommunen.
Har innrømt alkoholbruk i kommunen da de har "bevis". De snakker om at folk i kommunen har tatt kontakt med skolen og gitt bevis. De har i tilegg både bildebevis for rusbruk og muntlig bevis.
Det som irriterer mest da er at de nekter å oppgi verken oversikt over bevisene og hvem som har sagt hva.
De prøver og å lure og presse til å innrømme div.
Føler valga mine egt bare er å enten nekte helt, eller innrømme bruk tidligere. Konsekvensene da er vel utvisning uansett.
De prøver å presse meg emosjonelt og når de spiller på samvittigheten og ber meg om å være ærlig "for min egen del" for å da "vokse som person" og alt det. Er drittlei av plassen egt uansett men er usikker på hva jeg skal gjøre og hvilke rettigheter jeg har. Føler jeg taper uansett, og om det uansett er veien det går mot vil jeg ikke gi dem tilfredsstillelsen ved å gi de rett.