View Single Post
faasah's Avatar
Trådstarter
28
Sitat av 420master Vis innlegg
«Jævlig dårlig gjort, var på fylla, spurte om jeg kunne få et trekk av en kar med rullings, skjønte med engang at dette var noe annet enn vanlig tobakk å ga den tilbake»


Men fra en sannhet til en annen, kan godt hende du har flaks å ender opp med påtaleunnlatelse etc men finner de noe får du bot uansett hvor god unnskyldning du måtte ha


Men min story kan gi deg lettere nerver


Ble snitcha på av de i klassen min på vgs. Skulka og røyka på min egen bursdag, 2 dager etterpå troppet ungdomsenheten opp på skolen. Blånekta på alt, ble kalt inn på pissings den kvelden. Gulpa massr vann med sitronsaft, smaker høgg… skal ikke påstå at det var utgivende faktor men;


De testa med multi drug test. Her er 1 strek positivt og 2 streker negativt. Altså 2 streker null thc


Da ble de testa for

THC
Coke
Amf
Opiater

Alle de tre siste fikk 2 mørke røde streker med engang


Thc kom det 1 strek, også rørte han litt rundt knipsa på den også så du en svak rosa strek nr 2. den ble aldri helt rød. Men gikk som ren prøve. Det er en viss feilprosent i disse prøvene kan aldri tenke meg de sender prøven din til lab
Vis hele sitatet...
ja fyfader chugga en flaske sitronsaft og masse vann det var noe drit fikk vondt i magen og diare så fant ut at jeg ikke skulle på pissings alikavel