View Single Post
Sitat av CosDocLord Vis innlegg
Et skrikende behov for personell betyr ikke at hvem som helst burde komme inn å gjøre jobben.

Helsevesenet har behov for EGNEDE assistenter og pleiemedarbeidere, men å påstå at noen som de siste årene har blitt tatt for ruspåvirket kjøring flere ganger er egnet, blir for meg ganske radikalt.

Alle fortjener en ny sjanse og mange har nok gode egenskaper til tross for rusmisbruk, men du vil være uegnet så lenge du ikke har fått kontroll på dine egne problemer før du skal hjelpe andre.
Vis hele sitatet...
Vel, det er nettopp det som har vært. Etter at jeg sluttet å tenke på meg selv, og heller hjelpe andre, så har «problemene» mine blitt betraktelig bedre. Har jobbet i barnehage tidligere som var veldig givende, men all lyden ble for mye for meg. Fikk jobb da selv om de kunne se på attesten at jeg hadde blitt tatt i å røyke hasj. Det er ikke nødvendigvis slik at man ikke kan ta vare på andre fordi man ikke følger loven fult ut.

Det at jeg har ved 2 anledninger kjørt alt for tidlig dagen derpå (ja, jeg visste jeg tok en sjanse) har heller ikke så mye å si på om man kan vise omsorg til andre personer.

Tenk deg litt om neste gang du kommenterer, din fjott.


Sitat av supercali Vis innlegg
Offentlige helsetjenester er ganske omfattende og har et skrikende behov etter personell.

Å rakke ned på mennesker som har begått feil er ihvertfall ikke forenlig med arbeid i offentlige helsetjenester.

Anbefaler denne artikkelen på nrk om en fastlege som har begått mange feil, men fullt ut et medmenneske.
Vis hele sitatet...
<3

Sitat av Bloodyhand Vis innlegg
Vel, det er nettopp det som har vært. Etter at jeg sluttet å tenke på meg selv, og heller hjelpe andre, så har «problemene» mine blitt betraktelig bedre. Har jobbet i barnehage tidligere som var veldig givende, men all lyden ble for mye for meg. Fikk jobb da selv om de kunne se på attesten at jeg hadde blitt tatt i å røyke hasj. Det er ikke nødvendigvis slik at man ikke kan ta vare på andre fordi man ikke følger loven fult ut.

Det at jeg har ved 2 anledninger kjørt alt for tidlig dagen derpå (ja, jeg visste jeg tok en sjanse) har heller ikke så mye å si på om man kan vise omsorg til andre personer.

Tenk deg litt om neste gang du kommenterer, din fjott.




<3
Vis hele sitatet...
Nå var det heller ikke dette tråden min skulle handle om. Kan vi alle gå hver til sitt med sin mening om dette? Jeg vil bare ha svar på spørsmålet mitt.
Sist endret av Bloodyhand; 19. januar 2023 kl. 21:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.