View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sånn er ståa.

https://imgur.com/a/xaRqEIa

De bretta med rød trekant er noen jeg hadde, og jeg mistenker at de var underdosert, for jeg spiste alle tjue i løpet av 9-10 dager og var overhodet ikke påvirket på klassisk Rivo måte. Jeg har knasket MYE Rivotril, og disse skuffet meg. Må ha inneholdt minimalt med Klonazepam eller lite av noe annet.
Closeup av tallet på brettet er de samme brettene, og det sto nøyaktig det samme på alle sammen: ""44641 052026"

Det uklare, tomme pillebrettet på bakken er et jeg gikk forbi da jeg gikk i et belastet område i byen, et eksempel på Rivotril-brett som ikke har rød trekant og som har svart skrift.
Er disse bedre? Er de "ekte" i den forstand at de kommer fra en ordentlig produsent og ikke blir ulovlig pressa i Kambodsja?

Det aller siste bildet med tre piller synlig, er noen en kompis fikk kjøpt meget nylig, og jeg så tolv piller helles ut fra et Rivotrilglass og ned i hånda på kompis. Jeg var fysisk til stede og så det.
Jeg har ALDRI sett såkalte Rivotril med tallet og prikkene så langt ned på pillen, og det gjelder alle tolv pillene. De ser helt identiske ut, med tall og prikker på bunnen av tablettene. De ser forsåvidt veldig ordentlig presset ut, de er dekket av den betryggende "glansen" som ekte piller er dekket av, og det er i så fall noen meget gode forfalskninger. Har noen vært utfor disse? Eventuelt testet?

Noen med peil på piller som kan gi litt informasjon oppe i all denne forvirringen?