View Single Post
Sitat av snippsat Vis innlegg
Ja

Hmm skjønner ikke helt hva du mener her?
Prøver du selv og gjøre om kildekoden til "exe".
Vis hele sitatet...
Filene ble ikke renamet når jeg kjørte kildekoden i python. Den lastet ned fil og undertekst greit, men disse ble ikke renamet riktig. Derfor jeg lurte på om det ikke var siste versjon jeg hadde fått lastet ned.

Prøvde å gjøre om kildekoden selv, men lite erfaring med python, så noe var ikke satt opp riktig. Så det får jeg evnt. se på mer senere.

Sitat av snippsat Vis innlegg
Har allerede skrevet kode for dette kvalitet(low,medium,high),lagde ikke noe valg for dette i GUI versjonen(alltid high).
Regnet med at de fleste ville ha ha høy kvalitet når man først laster ned noe man vil beholde.
Skal se litt på det om det er greit og ta med som valg i GUI.

Ja dette er rimelig greit og raskt og gjøre,men det hadde vært bredere og kunne velge dette i GUI.
Vis hele sitatet...
Når jeg endret i kildekoden og kjørte scriptet i python lastet den ned riktig versjon/kvalitet. Det ville helt klart vært det beste og hatt en type valg for dette i guiet, men om dette tar tid å lage hadde det vært kjapt å lage 3 forskjellige exe filer som man kan starte etter behov.

Ofte jeg tar med en lavere kvalitet på nettbrett om jeg skal se noe på det og skal til utlandet og ikke har tilgang på nett osv.