View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I min ungdom bestilte jeg og en kompis sprit fra Tyskland som vi hentet ut i Sverige, ble fraktet dit via DHL husker jeg. Hentet det på en liten slags transportsentral eller noe. Fikk en til å kjøre oss inn og hente ut, fylte hver vår fjellsekk og gikk skogen til vi ble plukket opp Ved en vei på andre siden. En god mil å gå men var i god form på den tiden. Hadde vel sekk på 15-20 kilo hver, var et stunt i forbindelse med russetiden dette. Gikk bra! Kan jo funke med andre ting også, legger man inn et par overnattinger i telt i tillegg med f.eks kratom kan man bevege seg over fryktelig store avstander (2 overnattinger=3 dagers gange) og kan komme ned til sivilisasjonen ufattelig langt unna tollere og grense. I tillegg kommer du jo ned med fjellklær, telt, fiskestang og lukter bål, ingen sjekker deg da uansett. Krever litt innsats men kan være verdt det i gitte situasjoner, men det krever litt friluftserfaring og kunnskap om kartong kompass.
Vis hele sitatet...
Det er ikke dumt det, men jeg hadde nok funnet noe som kunne gått på dagen, men funker det