View Single Post
Hvor lenge siden er det du inntok noe annet enn hasj? Det er veldig vanlig å utvikle angst under hasjrusen om man røyker over lengre tid, dette er noe man leser om støtt og stadig. Som #Uenig Hork sier så er ikke dette farlig, bare utrolig ubehagelig. Det er godt mulig at du vil slite med angst under hasjrusen fremover om du ikke tar deg en pause, da kroppen etterhvert vil forbinde hasj med angst/disse tankene og følelsene, så mitt tips er å ta seg en lang pauser (Ikke en-to mnd, gjerne et halvår +), spesielt om du ønsker å bevare magien med hasj. Jeg var en av de som gikk i fellen av å tenke at "Dette går seg til om jeg venner jeg på det og klarer å berolige meg selv" - Nå kan jeg såvidt ta noen trekk uten å kjenne at hjertet er på vei ut av brystet i full fart og kan fort oppleve sterkt tankekjør under rusen.
Dette er en fin anledning til å ta tak i seg selv og bestemme seg for å holde deg til å kun kun ved spesielle anledninger, det er ikke bra for hverken kropp eller sjel å røyke jevnlig. Det vil du fort finne ut om du ikke tar pause nå Er dette første gangen du opplever dette, ev. har du kjent på det i mindre grad tidligere?
Sist endret av SoppVandreren; 21. juni 2018 kl. 02:30.