View Single Post
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg vet tråden handler om kniv, men hva med multiverktøy?
Tankekors skriver at han går rundt med en liten Victorinox på nøkkelknipe. Vet ikke helt hva han kategoriserer som liten.
Jeg har også gått med kniv i kanskje tre år nå. Alltid hatt den på innsiden av lomma. Det også en Victorinox, men ikke så liten at jeg kan vil den på nøkkelknipet. I tillegg har jeg fått navnet mitt inngravert på den, hvis det har noe å si.
Jeg liker lommekniver og har en liten samling til forskjellige formål. Den jeg har i lomma er den klassiske typen med et kanskje fem centimeter langt knivblad.

Grunnen til at jeg går med den er fordi jeg alltid har vært handymannen på jobb, i de jobbene jeg har hatt. Da er det veldig praktisk å he et lite sett med de vanligste verktøyene tilgjengelig til enhver tid. Så jeg har bare adoptert dette til mitt hverdagsliv.

Hvordan vil dette bli sett av politiet hvis de noensinne stopper meg? Jeg har aldri blitt kroppsvisitert, men hvis jeg noensinne vil bli det skal jeg selvsagt si ifra om denne kniven før de starter.
Vis hele sitatet...
Multiverktøy går under samme sak. En kompis av meg ble arrestert i drammen med en leatherman, han ble dømt for å bære kniv på offentlig plass..