View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Alge Vis innlegg
Vidarlo:
Det er ett naturlig instinkt og beskytte seg selv i enn situasjon der det ikke går an og springe!. hva sammfunnet sier eller tjener penger på bryr jeg meg fint lite om in en situasjon der mitt liv står i fare!
Vis hele sitatet...
Vel. Situasjoner der livet ditt står i fare er sjeldne. Det er eit femtitals drap i året i Noreg, og ei ekstrem overvekt av dei drapa er drap begått av nokon du kjenner, i affekt, der du neppe hadde hatt tid til å reagere om du hadde våpen - eller det er kriminelle oppgjer, der det er snakk om likvidasjon.

Den typen drap der det at du har kniv vil hjelpe skjer enkelt og greit ikkje. Og det er det sentrale poenget. Om folk går med kniv for å beskytte seg mot den slags, så vil det føre til at fleire blir skadde i tilfeldige pubslagsmål rundt om. Og ironisk nok hadde nok sjansen din for å verte drepen auka.

Difor seier samfunnet at ingen får gå med kniv. Det er eit netto gode for samfunnet at ingen har lov til å gå med kniv, uavhengig av kor gode intensjoner dei hevder å ha.

Det er det sentrale poenget her, som ikkje ser ut til å synke inn hos deg, uansett kor mange ganger det vert forklart i detalj.

Du kan sjølvsagt velje å ignorere det, men då må du vere budd på at du får reaksjoner, i form av bøter. Du kan saktens prøve å argumentere med at du har aktverdige forhold - det står du fritt til. Men du kan ikkje vente at det vert tillagt veldig stort truverde, om du gjentekne gongar vert teken med kniv.