View Single Post
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
812
Sitat av En deling Vis innlegg
Vel for at vekt skal gi noe som helst nøyaktig resultat er det essensielt at du veier deg ofte, gjerne et par ganger i uken, og med konsistente variabler, gjerne før frokost uten at du har drukket vann. Om du deretter finner ut at du mister fett men ikke vekt kan du kose deg med at du bygger muskler.
Vis hele sitatet...
Takker så mye!

Sitat av moret Vis innlegg
Skal du veie deg med mål og mening så må du veie deg ordentelig. Du kan ikke si at du veier det samme om du ikke veier deg skikkelig. Sorry ass, men that is not how it works.

Plukk et passende tidspunkt. Feks, første du gjør om morran(etter at du har vært på do, de aller fleste tisser en del om morran), da er kroppen mest "lik" dag for dag. Men allikevel forekommer svingninger, derfor må du veie deg over en periode. Plott inn vekten din hver dag en ukes tid feks, da har du et greit utgangspunkt. Og så kan du gjøre det samme en mnd etter, eller enda bedre bare fortsett å vei deg hver dag. Da har du et bra sammenlignningsgrunnlag og kan følge vekten din.

Gjør du dette skal du få lov til å si at du veier det samme og fortsatt blir tynnere... Ellers er det jo bare svada. Jeg kan for eksempel fint veie 4kg mindre på fredag enn mandag, men det er jo ikke det samme som å si at jeg veier mindre men er like tykk...
Vis hele sitatet...
Følte du deg litt snytt nå moret?
Neida
Har egentlig aldri brydd meg om vekten min så derfor har jeg ikke noen rutine på hvordan jeg veier meg, regnet med at siden jeg har veid så og si akkurat det samme i de ti siste årene så kunne det ikke være så store variabler, men ok, will do