View Single Post
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Amen brother! De tar internett og dårlig oppførsel som et selvfølge for å lage kvalme blant andre spillere. Jeg er enig i alt du sier, og hater disse folkene. Det som gjørt alt verre er at broren min på 15 er akkurat slik, og det samme med alle vennene hans.

Det er en grunn til at jeg har gått fra å spille CoD på PS3 for ett år siden til å spille Battlefield 3 på PC. Og det beste er at alt fungerer mye bedre, så alle har en sjanse til å ha det gøy.
Vis hele sitatet...
Oi, takk gud for at jeg ikke er den eneste som opplever det sånn. Jeg runder 15 om bare noen uker og på skolen flyr alle rundt og snakker om hvor mye arbeid de legger i å prøve å trickshotte osv. Det sykeste er gymtimene der vi måtte kutte ut ting som kanonball og lignende fordi folk skada seg når de prøvde å trickshotte.
Har aldri sett noe mer tragisk enn gutter på ungdomsskolen som tar ballen, klatrer opp i ribbeveggene, hopper ned på en benk, "bouncer" av benken, drar frem en claymore, switcher til "Intervention" (ballen) og "noscoper" noen.

Derimot var det ekstremt festlig når de falt og skada seg selv.