View Single Post
Sitat av Takub Vis innlegg
I og for seg ser jeg ikke noe galt i trickshooting, eller annen utnyttelse av spillmotoren. For eksempel console-kommandoer eller å komme seg til steder utenfor mapet. At ingen har fiksa det, betyr ikke nødvendigvis at de oppfordrer til det, heller at de ikke prioriterer det, eller synes det er greit.

På den annen side, kan det være irriterende å spille mot de som gjør det. En vanlig spiller har ofte liten sjanse til å beskytte seg mot trickshooting, og det kan være vanskelig å finne fiender dersom de bruker bugs for å komme seg "ulovlige" steder. Og jeg vet at selv om jeg heller spiller BF3, så er det stort sett en eller flere på serveren som er veldig mye bedre enn 'oss andre', eller som benytter seg av div bugs - som f eks å bruke eksplosiver fra mellom gulvet og taket.

Dersom det blir spesielt frustrerende, er det ikke så mye annet å gjøre enn å bytte server og håpe på det beste
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke ett problem med og ta trickshooters, problemet er vell heller det at det er direkte kvalmt og treffe på folk som spinner rundt, ikke for og fremstå som egoistisk og selvgod, men som en erfaren CoD-spiller vill jeg vertfall ha litt motstand
Sist endret av cookiesRGood; 31. mars 2012 kl. 21:26.