View Single Post
Folie à deux
477
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg lurer på hvordan behandling sønn å kone har fått? Synes sønnen er litt lik faren mtp tilstedeværelsen. En del damer fra Asia som finner seg menn i norden vet jeg finner seg i myyye dritt for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Sønn og kone.

Hvem vet, jeg føler denne dokumentaren har lagt skjul på en del aspekter de ikke vil at vi skal ha noe innsyn i eller til. Det blir da vanskelig å si, da som du påpeker at asiatiske damer finner seg i mye dritt. Det er sikkert få som vet hva som har foregått bak lukkede dører lenge før denne dokumentaren ble vist på nrk. Kanskje "lille" snille bamsegutt ikke alltid har vært så snill. Jeg bemerker meg det du sier med sønnen, at han bærer det samme preg som bamsegutt i måten han responderer og reagerer på situasjonen.

Det blir kun synsing fra min side da jeg føler det er så mange viktige aspekter og faktorer denne dokumentaren ikke har lagt med, men det overrasker ikke om det ligger en helt annen historie bak det hele. Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal se på denne saken. Hore på sporet synes også å være ganske oppbrukt, han ligner mer og mer på en slitt plastpose fra Rema enn den tidligere friske, Tore på sporet