View Single Post
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Så hva bør jeg gjøre nå? Bare sitte å overtenke masse, føle meg som en idiot som har blitt rundlurt? Er bare drittlei ALT nå.
Og det møkka verkstedet har jo faen ikke ledig time før om en uke. Jesus. De har jo ikke fuckings leiebil engang, må ta 2 tog og 3 busser for å komme meg på jobb. Står opp 05 for å være på jobb til 08.

Har jo betalt 9k for å fikse problemet? Problemet er jo tilbake?! Og når jeg tenker over det; er ikke 9 fuckings tusen, ganske mye penger for noen tennplugger og coil?
Vis hele sitatet...
Calm down. Du kan ikke ta av sånn hver gang bilen må på verksted, det trenger ikke være noe ekstraordinært med dette. Bla opp 9 løk for en 13 år gammel bil er jo ingenting.

Det er ikke sånn at alle feil på en bil er åpenbare og den lista di over feilsøking er vel bare feilkoder som er lest av. De er ikke noe svar på noe som helst, de må leses av og undersøkes som en del av videre feilsøking for å sette diagnose.

Hadde en liknende greie med min bil her nå, jeg har jo ikke noe sak mot verkstedet hvis det faktisk er sånn at disse feilene er uavhengige av hverandre men likevel gjør at bilen går i nødmodus.

Bil er noe dritt og bil er dyrt. Det må du bare lære deg. Har stort sett god erfaring med Mekonomen men de er jo også uavhengige verksteder så det er vel heller ingen garanti for noe som helst.

At du ikke har tenkt over noen plan B er jo ingen andre enn ditt sitt problem. Ingen er så avhengige av bil som de tror. Hva med leiebil, Hyre f.eks er ganske billig og genialt.

Ang tennplugger og coil, du har vel fått kvittering og vet hva du har betalt for?

At de har ledig time til uka er jo faktisk bra. Det er ikke alltid sånn at verkstedene står klare til å ta i mot akkurat DIN bil som bare DU er så føckings avhengig av.

Kom deg på litt buss og tog, det har alle godt av innimellom og kjenne litt på grasrota.
Sist endret av Dough; 4. mars 2024 kl. 20:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.