Tråd: Skjerpings!
View Single Post
Prrrt.

Selv om jeg er kritisk til deg og dine meninger, så behøver du ikke komme med trusler. Det sier mer om din modenhet. Slette alle mine poster? Ja, værsågod. Men da hadde du virkelig vært den latterligste moderatoren jeg har vært borti noensinne... Men du.. Seriøst. Jeg nileser ikke dine poster for å finne feil eller noe, jeg har bare kommet med mine synspunkter. Hvis du ikke tåler det, så har du jo ærlig talt lite å gjøre på et _diskusjonsforum_. Eller hva synes du? Jeg er ihvertfall overhodet ikke ute etter "en verbal krig". Jeg kommer med mine meninger, thats it. Vi har jo tydeligvis et forskjellig syn på visse ting, legalizediskusjonen er vel et lite eksempel der. Selv om vi ikke er så altfor langt fra hverandre. Men at andre mener noe annet må man tåle. Jeg kritiserte deg og dine meninger i den diskusjonen fordi du kom og sa at sånn er det, jeg kan dette. Vel. Jeg har også vært mye borti det samme, og hadde andre meninger. Nok om det. I spørsmålet ovenfor så lurte jeg kun på poenget med å idle (ikke gjøre noenting) på IRC. Var ikke ute etter å fornærme deg. Hvis jeg gjorde det, så får jeg bare beklage det. OK? Fredspipe?
Og til ditt siste spm. Jeg er 28. Hvor gammel er du da lillegutt?

------------------
Jeg er ikke så spesiell