Tråd: Thailand
View Single Post
Hvorfor bryr folk seg så jævlig om noen ønsker å ha en kone fra Thailand? Ekstremt unødvendig å bygge videre på fordommer som allerede er langt ut av proporsjoner.

Min story:

Kone fra Thailand. Samme alder som meg. Vi er høyt utdannet begge to med mastergrad. Lik fordeling i husarbeid og med barn. Begge jobber vanlige jobber og bidrar.

Enkelttilfelle? Ikke i min verden hvertfall. Har i denne forbindelse et stort nettverk av menn med thai koner og det er det samme i alle tilfellene. Kanskje ikke like høy utdanning, men ekstremt oppegående mennesker alle sammen og NULL kvinneundertrykking eller følelse av eierskap eller noe i den duren. Alle har førerkort, bil og tjener egne penger og lever et flott liv. Alle kunne forlatt partneren sin om de ville med statsborgerskap og det hele, men de ønsker å bli i forholdet.

Hvorfor velge dame fra Thailand?

For min del var det spenningen som dro meg mot det. Jeg synes også gyldenbrun hud er fantastisk. Ellers har jeg rundt 15 faste forhold bak meg i Norge og har ingenting i mot norske damer heller, men det føles ikke like spennende og interessant.

Ellers kan det jo nevnes at ingen av de overnevnte var "hentet" på en bar i Pattaya, men funnet etter reiser eller lengre prater på nett.
Sist endret av Source; 25. oktober 2021 kl. 22:10.