View Single Post
Sitat av discorebel Vis innlegg
Da fikk jeg høre at hun hadde røykt litt hasj, og drukket noe mistenkelig en fyr ga henne og ei venninne i en sprite flaske. Denne karen rørte ikke drikken, søstra mi og venninna drakk alt.

Først sa altså denne karen at det kun var sprite i flaska, men jentene syntes det smakte "rart/underlig" og da han ble konfrontert om dette inneholdt drikken plutselig sprite og bacardi. Jentene mener det ikke smakte som bacardi i det hele tatt.

Etter en lang rant til søstra mi om at man for faens skyld aldri skal ta i mot no drikke fra fremmede, ble jeg betenksom.

Vet personlig svært lite om GHB/GBL men har hørt at dette brukes av noen grisejævler som "date rape drug"

Noen her inne som vet mer om disse greiene og kan komme med innspill?
Vis hele sitatet...
Sitat av discorebel Vis innlegg
Hør a folkens.. Hun drakk KUN av denne mystiske drikken, hun sier hun drakk 3/4 og venninna 1/4, og at hun var Jævla forvirra hele kvelden. Fyren hadde "blandet klart" før dem kom og ga det til dem med en gang. De så en rar dunk/flaske som de beskrev som at ligner på slike vaskemiddel flasker, med tjukk plast og en svært liten mengde med noe gul væske oppi. Dem bæda for at drikka ikke smakte bare sprite, og så ble denne flaska med den gule væska gjømt bort. Så hadde hun røyka vel en 0,5 ellerno men dette var endel FØR festen. Hun oppgir at hun ikke husker no særlig, og at hun var jævlig forvirra/ikke skjønte hva som skjedde, heldig for henne at hun drakk så mye av dette og venninna så lite, ellers kunne det gått jævlig gærlig tror nå jeg. Hun spydde så å si hele kvelden også. Synes dette høres ut som GHB jeg da, og at dem på overgrepsmottaket/legevakta burde tatt dette mer seriøst. Bare min mening da
Vis hele sitatet...
Hvor tar du det fra at alt er antagelser fra TS? Han sier jo at han har snakket med søstra si.

Man kan henvende seg til overgrepsmottaket ved misstanke om at noen har blitt utsatt for overgrep.https://www.politiet.no/rad/voldtekt...uelt-overgrep/

Norges 24 døgnåpne overgrepsmottak tilbyr lavterskel helsetjenester som kan benyttes uten henvisning og uavhengig av politianmeldelse det er altså et lavterskel tilbud for den som enten veit, eller er i tvil om hva som har skjedd.
Om de gjorde jobben sin eller ikke her er en annen sak. GHB kan gjøre ting med hukommelsen. Selv om det gikk bra denne gangen er det ikke bra hvis en som spiker drinken til folk med onde intensjoner går uten konsekvenser. Spike drinker er ikke lov selv om det endte bra. Overgrepsmottaket har ressurser til å teste etter daterape drugs og de er også døgnåpne, derfor er det rett instans.

For ikke å snakke om den ufyselige tonen du tar hvor du blamer TS for alt og påstår at han finner opp alt sammen helt selv. Enten har du ikke lest ordentlig, eller så vrir du så mye på dette du bare kan for å angripe TS av en eller annen grunn...
Sist endret av knert1; 2. august 2020 kl. 04:24.