View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av discorebel Vis innlegg
Hør a folkens.. Hun drakk KUN av denne mystiske drikken, hun sier hun drakk 3/4 og venninna 1/4, og at hun var Jævla forvirra hele kvelden. Fyren hadde "blandet klart" før dem kom og ga det til dem med en gang. De så en rar dunk/flaske som de beskrev som at ligner på slike vaskemiddel flasker, med tjukk plast og en svært liten mengde med noe gul væske oppi. Dem bæda for at drikka ikke smakte bare sprite, og så ble denne flaska med den gule væska gjømt bort. Så hadde hun røyka vel en 0,5 ellerno men dette var endel FØR festen. Hun oppgir at hun ikke husker no særlig, og at hun var jævlig forvirra/ikke skjønte hva som skjedde, heldig for henne at hun drakk så mye av dette og venninna så lite, ellers kunne det gått jævlig gærlig tror nå jeg. Hun spydde så å si hele kvelden også. Synes dette høres ut som GHB jeg da, og at dem på overgrepsmottaket/legevakta burde tatt dette mer seriøst. Bare min mening da
Vis hele sitatet...
Det er bra du aggerte men hårreisende at legevakta ikke bisto mere. Voldtektsofre er de med minst rettssikkerhet i Norge og det er horribelt i seg selv så for den store saken sin skyld oppfordrer jeg deg til å kontakte avisa og politiet å fortelle hvordan hun ikke fikk hjelp. Potensiell neddoping skal tas alvorlig selvom det ikke har skjedd et voldtektsforsøk eller voldtekt!