View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Ned-doping er alvorlig og jeg forsvarer ikke overgripere, men her er det ikke bevist at dette er tilfelle. Det eneste som har skjedd her er at TS drar egne konklusjoner om overgrepforsøk ut av tynn luft; før man har fakta på bordet så behøver man ikke ta utgangspunkt i verst tenkelig scenario. Det er poenget mitt.
Vis hele sitatet...
Så du mener det er feil å råde noen til å kontakte overgrepsmottaket fremfor å begynne å banke på dører ut ifra det grunnlaget han har? Hva som har skjedd og ikke er vanskelig for oss på freak å bedømme 100%. Men når han mistenker noe sånt er det vel veldig greit å få sjekka opp hva som har skjedd.

I slike situasjoner er det så mye tanker og usikkerhet. Men om man virkelig mistenker ned doping med GHB er det vel ikke noe tvil om at det burde testes, spesielt når man er innenfor de rette tidsrammene mens man sitter og lurer på hva man skal gjøre.

Ja det kan hende han bare gav noe drikke, og at jentene sier mye rart, det er jeg fult klar over, men det er bare enda en grunn til at man skal få avklart ting ASAP da sånt fort kan bli vanskelig å finne ut i ettertid. Det er allerede nok folk som har blitt anklaget for voldtektsforsøk på tynt grunnlag og det er en stor skam for alle parter.

Bedre å finne ut av det enn at dette blir enda en tråd om å banke folk på tynt grunnlag. Er jo det jeg mener med at han ikke har noe på døra hans å gjøre om han ikke sjekker det opp. I mine øyne er ikke det å blåse ting ut av proporsjoner, i så fall er det søstra, eller TS som har fantasert for mye. Da skader ikke en reality check vel? Jeg kan ikke sitte og annta at dette var mindre alvorlig enn det først høres ut?

Tenker bare hva er værst? Om noe faktisk hadde skjedd og hu ikke fikk den hjelpen hun trengte, ikke fikk samlet bevis. Eller at han går og "skremmer" en uskyldig på grunn av fyllerør? I det minste greit å gjøre det man kan for å nøste opp i det om man også skal vurdere å "skremme" folk.