View Single Post
Hadde noen sagt de skulle sende det "norske kartellet" etter meg så hadde jeg nok ledd meg i hjel... Høres så jævlig dumt ut... Finnes jo selvfølgelig farlige folk i Norge også, men i Norge er det ikke noe særlig med kartell, osv... Men er jo store organiserte miljøer som driver stor business i Norge. Hva straffen kunne blitt er jo helt umulig å si... Spørs helt hva du blir sikta for, osv... Om det er smugling av hasj eller heroin, osv... eller om du produserer GHB... Så det er jo de kriminelle handlingene som utgjør straffen på en eventuell dom. Men hvis du forestiller deg en norsk Pablo Escobar så må jeg dessverre fortelle deg at du er i drømmeland... For det finnes ikke og kommer heller ikke til å skje i Norge...

Er jo selvfølgelig mulig å starte opp et stort kriminelt nettverk i Norge også... En dritstor dopingliga for exempel... Men det finnes jo fra før så lizm... Vet ikke helt hva tanken din bak dette var? Skal du planlegge å bli kriminell eller å starte opp en dopingliga får å leve opp til Pablo Escabar drømmen? Vet ikke helt, men hvor gammel er du egentelig? Uansett så kommer den drømmen mest sannsynlig ikke til å bli oppfylt dessverre... Og det er kanskje det beste også... Er nok ikke et liv du vil leve... Selvom tanken om store pengesummer og hvitvasking høres fristende ut, tror jeg ikke det gjør deg lykkelig, Hvis du har det litt dritt... Før trodde jeg alltid at hvis jeg bare hadde hatt masse penger så hadde alle problemer i livet vært løst... Etterhvert fikk jeg litt bedre økonomi og kunne ha litt extra tusenlapper til bruk... Hadde dette vært på den tida hadde jeg vært overlykkelig, men eneste som skjedde var at jeg ble en mer utakknemlig person... Og syntes ikke det var så mye penger lenger nå som jeg hadde det... Ville ha mye større summer... og etterhvert innså jeg at penger ikke gjør meg lykkelig... Har jeg et dårlig liv fra før så er ikke penger en redning... Men hvis jeg har det bra og brått får extra penger så er jo det bare et økonomisk pluss... men ikke tro penger er alt her i verden for det er det ikke... Det er papir med en verdi... Og det kommer ikke til å gjøre deg lykkelig... ALDRI... Du blir ikke lykkelig på kun penger... Du trenger andre ting i livet ditt også... Men ser fristelsen i raske penger hvis det var tanken... Mange som forstår deg... Tanken om raske penger er jo noe av det som driver folk til å holde på med narkotika kriminalitet, osv...
Sist endret av Salvia10; 1. august 2020 kl. 07:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.