View Single Post
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Jo, det har noe med saken å gjøre når argumenterer imot elbiler i din egen forumtråd. Da må du nesten tåle å få tilbakemelding på at det du skriver er feil.
Vis hele sitatet...
Nei, det har 0% å si fordi det om el-bil er miljøvennlig eller ikke er ikke noe som har noe med min avgjørelse å gjøre. Haha hvor vanskelig er det å forstå? Hvorfor skal du bruke tiden din på å kverulere? Jeg nevnte bare at el-bil er IKKE løsningen på klimaproblemene. Ikke sånn verden ser ut i dag. Det må MYE mer drastiske grep til. OG jeg vil ha en FET Mercedes/BMW fordi de fyller mine preferanser i bil. Ferdig snakka


Regnet med at det var ganske åpenbart at miljøvennlighet ikke er et argument som har noe å si for saken min når jeg velger fossil bil. Haha det sier jo seg selv. Trodde folk kunne forstå forskjellen på å nevne noe som et svar for å stoppe kjeften på el-bil maset og på et kjøpsargument for hva jeg faktisk ønsker meg.
Sist endret av Laban22; 3. november 2021 kl. 22:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.