View Single Post
En vill fest sier du?? Du kan ha allverdens med narko og så mange høyttalere du bare vill, men det hjelper ikke om ikke stemninga er der. Ingenting som er så dårlig som en fest der musikken står på fult og folk bare sitter å stirrer i veggen. Du må be folk som du vet kan lage liv og røre, har du nok av dem folka der så kommer dem til å dra igang dem som er litt mer passive av seg. Ha nok alkohol tilgjengelig sånn at vist noen går tomme så skal det absolutt ikke være noen problem. Relevant sier at: "Skal DU sørge for at det er kjempeflott kommer det gjerne litt på bekostning av din frihet" men etter min smak når det kommer til fester så er det ingenting som er så morsomt som når "hosten" drikker seg så dritings at alle hemninger er vekke, er som regel da det det tar helt av! Men nødvendigvis ikke så veldig morsomt dagen derpå når ting er ødelagt og huset ser ut som en søppelfylling da, så det er jo noe å tenke på, men du spør jo om en vill fest!

Sånn ellers så støtter jeg de som sier masse damer, og noe digg mat. Bruk god tid på å sette sammen en spilleliste med noe hyped musikk, ingen ting setter stemninga så godt som en bra sang på ett bra anlegg =)

Når det kommer til narkotika så er ikke det 100% nødvendig for min del ihvertfall. Vet ikke om du er liberal på stoffer, men om du er det så er jo alkohol og kokain en klassisk fest kombo og kan holde festen gående til det uendelige om du har nok. En god klump med hasj til festen begynner å roe seg er også en fin ting spør du meg. MDMA som noen sier her kan være en ting, men da må nesten alle være på den vibben eller så blir det fort rart spør du meg. LSD som noen sier vil jeg fraråde på det sterkeste! Ingen fest greie, ihvertfall om du ikke er veldig erfaren med denslags.
Sist endret av Alge; 3. september 2018 kl. 03:11.