View Single Post
Såpekoker av rang
363
Var på privat fest nå i desember, med en del nære venner og noen jeg ikke har sett på en stund. Visste det kom til å være drugs tilstede, men er ganske liberal/likegyldig sånn sett. Jeg skulle uansett bare drikke vin og øl sammen med venninna mi, som jeg kom sammen med, og jeg stolte på de aller fleste der. Det var trygge og bra folk sånn sett. Såvidt jeg visste.

Jeg husker at vi ankom stedet, hilste på, satte oss ned og startet med et par pils mens vi pratet og tulla med folk i en times tid.
Brått husker jeg ikke mer på et par timer. Det neste jeg kan erindre er at jeg er ute på den lokale puben og er så forbanna som jeg aldri har vært i hele mitt liv. Sinnet koker over, jeg går løs på bestekompisen min når han kommer og kjører et glass med øl mot ansiktet hans.
Han klarer (heldigvis) å dukke unna. Det blir vill kamp utenfor lokalene, og en annen kamerat, sterk som en bjørn, klarer å dra meg unna.
Jeg minnes at jeg ligger på isen og kaver og skriker mens jeg slår etter alt og alle.

Det neste jeg husker er at jeg sitter ved en elv og griner, mens jeg tydeligvis har ringt til tanta mi i Trysil, som jeg ikke har snakket med på 6-7 år.
Så blir det svart igjen.

Våkner opp dagen etter, oppe der festen har vært, og prater helt greit med kompisen jeg nettopp hadde forsøkt å knuse trynet på, som om kvelden før ikke hadde skjedd. Venninna mi var ikke med ut, så hun opplevde ikke de samme tingene som meg, men hun har like stor blackout. Det er omtrent som om festen ikke fant sted, med unntak av noen små glimt. Jeg opplever aldri så sinnsyke blackouts, og i hvert fall ikke uten å ha drukket unevnelige mengder sprit.
Jeg blir heller aldri sint, ikke i fylla, og spesielt ikke til vanlig. Har ikke engasjert i slosskamp med noen på sikkert 15 år.

Temmelig sikker på at noen hadde noe i drikka mi/vår. Jævlig ubehagelig.
Sist endret av monoid; 16. februar 2012 kl. 11:44.