View Single Post
En av mine kompiser ble drugget med noe funky psykedelika på en hjemmefest en gang. Nå er han ganske bevandret i den verden så han klarte seg helt fint, men han var ikke videre happy. Han sa det var temmelig ekkelt å kjenne oppturen sånn uten videre. Da mayamønstrene begynte å dukke opp på veggene måtte han bare ta taxi hjem; noe som heller ikke var kjempemoro i følge han selv.
Da han endelig hadde kommet seg hjem var trippen i full gang, med litt bedre omgivelser enn en fyllefest så var det tydeligvis helt greit med en gratistur. Men, han skulle nok heller sett at han kunne planlagt dette selv i stedet for å stresse og smånoie over omgivelsene under oppturen.

Jeg møtte på han da han var på vei hjem. Han så temmelig stresset og plaget ut så jeg spurte hva han hadde puttet i seg.
-"Nei, jeg vet ikke jeg. Jeg har egentlig bare drukket, men dette er way heftig. Akkurat nå gløder håret ditt grønt så jeg må nesten bare stikke..." og så tok han beina fatt og forsvant nedover thorvald meyersgate. Tenker det er en temmelig funky gate å vandre i på psykedelika.