View Single Post
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
666
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Da vi gikk på videregående lurte jeg en gang Felix_Poker til å tro at han hadde fått i seg LSD. Han var skeptisk, men siden jeg var så påståelig ble han etterhvert litt rastløs og usikker. Det var moro, men uskydig. Hvis man skal kødde med sånt, så får man holde seg til placebo. Alt annet er så respektløst og uforsvarlig at det vanskelig lar seg forsvare under noen omstendigheter.
Vis hele sitatet...
Heheh, godt at det bare var tull! Som du sier finnes det ekstremt få - om noen - unnskyldninger for å gjøre noe sånt mot noen. Det eneste jeg kommer på i farta må være om det er en person som virkelig har voldet deg stor skade og som det ikke er noen tvil om fortjener å dø/skremmes. Man gjør rett og slett ikke sånt mot noen på kødd.

Det nærmeste jeg kommer noe slikt var en falsk alarm på folkehøgskole. Vi satt og røyka weed på et av rommene. Jeg hadde bare noen dager før vi røyka fortalt han ene at jeg ville prøve flein, noe han sa han kunne fikse. Dette ble tatt opp noen minutter før vi røyka, og vi prata løst om det lite grann.

Så, etter å ha tatt mine trekk kan jeg banne på at kamerat 1 smiler lurt mot meg før han gliser til kamerat 2. Og tror du ikke hånda hans beveget seg på en mistenkelig måte idet han helte oppi Cola i glasset mitt? Han venta også med å drikke selv til jeg hadde drukket. Mistenkelig!

Så ja, jeg var en kort periode helt overbevist om at kamerat 1 hadde lagt flein i glasset mitt. Hvordan hjernen min unngikk å reagere på at fleinsopp ikke akkurat er flytende vet jeg ikke

Jeg satt iallfall med hypernoia, for jeg visste at setting, medtrippere og forberedelser var alfa omega. Det var heldigvis bare jeg og hjernen min, da

Sitat av Ole2005 Vis innlegg
ja syntes det er litt skummelt jeg også, særlig etter jeg så den siste revejakta http://www.youtube.com/watch?v=lORY4DhcJ-o
Vis hele sitatet...
Nettopp. Faktisk dette som er skrekkeksemplet jeg viser til dersom noen tuller om sånt