View Single Post
Sitat av slakte Vis innlegg
@mentalmelt: de som bare fantaserer om det får vi aldri vite hvem er, men de går med disse fantasiene hele livet og jeg tror mange/de fleste gir etter på et punkt. de som bare drømmer om dette risikerer ikke straff, jeg sikter såklart til de som utøver det da man kan ta dem på noe.

@ynkey: jeg har da aldeles ikke referert til verken vg eller db. men jeg vet hva pedofile er og når du blir eldre vil du kanskje også innse at sånt er galt. har sett den andre siden av disse romansene du glorifiserer så mye, og den var ikke gjensidig.
Vis hele sitatet...
Jeg glorifiserer ikke noen ting, men jeg vil at du skal forstå at det er en forskjell på de som vil voldta noen og de som ikke vil voldta noen, det er så klart helt på tryne å ligge med et 10 år gammelt barn, og jeg vil ikke at noen skal tro at jeg mener noe annet, men jeg vil bare få fram at jeg synes synd på alle de som er pedofile uten å gjøre noe ulovlig, siden så lenge de greier å holde seg innenfor loven har jeg ikke noe imot de.

Så lenge de greier å holde seg til fantasier er jeg fornøyd, da blir ingen skadet og det er heller ingen grunn til å hate de.

Prøv å se verden ut i fra de pedofile sine øyne en gang i blant og, jeg vet ikke om du har opplevd noe selv, men du skal bare vite at jeg glorifiserer ikke en dau skit, så lenge de greier å holde fingrene sine vekk fra barn er jeg fornøyd.