View Single Post
Sitat av slakte Vis innlegg
Jo? Klart pedofile også ønsker holdningskampanjer for å gagne deres beste! Særdeles vellykket og ser det ut til. Hvordan kan du mene at barn som enda ikke har utviklet seksuell forståelse og lyst faktisk ønsker dette? Hvorfor syns du det er så fælt at noen reagerer på at voksne folk vil utnytte små barn og ødelegge livene deres?

Jeg vil gjerne gjenta mitt personlige synspunkt om at dødstraff (som praktiseres rundt om i verden og er et saklig argument) for å voldta barn også bør innføres i Norge.
Hvis noen sletter dette innlegget på grunn av det ber jeg om en forklaring.
Vis hele sitatet...
Jeg har veldig mye imot overgrep som deg, men det ser ut som om du har missforstått noe ganske tydelig, for det første har jeg i en god stund ment at ikke alle pedofile er gale voldtektsmenn/kvinner. Og for det andre sier jeg ikke at det er frivillig fra begge kanter, men at de DRØMMER og FANTASERER om det uten å utføre det...
Du trenger som tidligere sagt ikke være en voldtektsmann selv om du er hetro.

PS. Hvilke kilder er det du har? Har du lest noen seriøse undersøkelser? Har du noen annen kilde enn VG og Dagbladet i det hele tatt om hva pedo er?
Pedo - Barn, Fil - Elske. Pedofili - Barneelsker. Du er forelsket i barn, trenger ikke å ha gale sexfantasier om de.

Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Danielle, jeg bare lurer på en ting.

Føler du at du har hatt legningen hele livet, som om de du likte da du 10 år liker du enda!?
som om hjernen aldri har likt folk på din egen alder etter du runda rundt 16?
Liker du bare den yngre garde!?

Ikke svar hvis du ikke vil.

Er bare nysgjerrig :P
Vis hele sitatet...
Han sa han fant ut om sin legning i en alder av 15 år tror jeg

edit: side 5
Sist endret av ynkey; 27. mai 2010 kl. 23:38.