View Single Post
Her holdes hodet lavt og i og med at jeg ikke røyker selv - ble det delt ut gratis smaksprøver til et par av områdets mest erfarne røykere. Jeg har nemlig et sykt konkurranseinnstinkt - så dette kommer til å bli bedre enn det denne tilbakemeldingen sier.

En ting karen som skrev glemte å ta med - var at de var velinformert om at smaksprøven ble tatt før tricomene var fullt utviklet. Dermed tenker jeg at 7/10 er veldig innafor og at etter 3-4 uker med curing etter tørking så skal jeg nok nå 9 av 10. Etter tørking ble prøvebud målt til 13% fuktighet. Jeg har også tatt meg friheten til å sladde litt av meldingens private innhold.

Skal skrive en liten dyrkelogg å poste om hvordan det hele er gjort, og takker masse for råd og vink underveis. Nå har jeg et par monstere av morplanter og stiklinger er tatt og fått gode røtter.

Mitt inntrykk er at mange bare vil ha mest mulig "couchlock" effekt - men det må da være de som er opptatt av smak, kompleksitet etc. innafor dette og??? Som sagt - konkurransemenneske her ;-)