View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
I min værste periode røykte jeg flere gram om dagen i flere år. Fra jeg står opp til jeg legger meg og av og til i lunch pauser på jobb. I mine høye moderate perioder røykte jeg litt over et gram om dagen. Syns det er veldig vanskelig å ha et balansert forhold til cannabis, vil være max blæsta hele tiden, er udugelig til alt bortsett fra å være for meg selv, kommer veldig fort inn i en boble. På grunn av angst har jeg valgt å slutte og er veldig fornøyd med at jeg ikke blir styrt av å røyke meg stein fra morgen til kveld. Det er stressende å kun bry seg om å være max fucka på weed. Interessefeltet blir veldig snevert og jeg var veldig care til egen kropp, helse, sosialtmiljø og velvære. Nå har jeg en sunnere livsstil og jeg har ikke så mange taper venner rundt meg lenger.
Over en periode på 7år har jeg beskjedent regnet med å ha brukt minimum 364.000 på hasj og weed. Tallet jeg har kommet fram til er alle ukene i året som er 52 ganget med 2 som er antall bags jeg har røyket i uka ganget med 500 kr som er prisen og ganget med 7 som er årene jeg var aktiv. Hadde jeg ført et nøyaktig regnskap tror jeg at tallet ikke er så langt unna sannheten, men jeg tror det er mer. Har ofte vært med på opplegg hvor ting har gått skeis, blitt bøffa, rana, mista så total kostnaden tror jeg er høyere skal jeg være helt ærlig.
Vis hele sitatet...
Bra for deg du slapp å henge med alle disse taperne som røyka weed. For du er jo så mye bedre og har tilogmed greid å regne ut alt du har røyka opp men helt sikkert mer som du sier.

Bra jobba!