View Single Post
For meg hjalp det å endre perspektivet om at jeg er tankene mine (tenker da i form av ord) til at jeg er mye mer.

Nå tenker jeg mer i en form for fokus, en bevegelse innvendig. Tankekjøret mitt er meget lite nå tildags.

Jeg ble mer observang dette igjennom en meditasjon som heter isha kriya av sadhguru. Den fokuserer på akkurat dette.
Målet mitt var å gjøre denne i enten 45 dager eller 90 dager. Jeg datt av etter ca 3 uker..
Samtidig har jeg brukt en del psykedelika og reist en del rundt. Bla. til India.

I dag kan jeg fokusere bort alt mas innvendig å sitte igjen med en stillhet som er ubeskrivelig god. Jeg vet ikke eksakt hva som har ledet meg dit. Men slik jeg forstår meg nå, så er jeg ikke ordene jeg produserer i hodet mitt, jeg er det som styrer det som produserer ordene. Hvis dette gir mening. Jeg vill tro at bevisstgjøring av sitt høyere selv, vill med tiden gjøre at det er lettere å styre avspillingen av ord i sinnet sitt. Derfor anbefaler jeg å prøve å følge en isha kriya daglig så lenge du klarer. Det er ihvertfall en mulighet. Lykke til