View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nature spirit: Betryggende å lese vi har like holdninger , vi tenker litt likt. Jeg dropper ikke kompisen min for dette naturligvis, men det ble en ganske amper diskusjon i stad hvor holdningen hans skuffa meg. Jeg vokste opp i borettslag og samme barneskole som dama hans og lurer litt på om jeg burde fortelle henne det så hun vet hva slags tanker han har om det å etterlate ungen om de skulle få en og forholdet skjære seg? Det var liksom en "fuck dat hvorfor skal jeg tørke bæsjen til en kid som jeg ikke engang gidder å snakke med mora til? Da gjør jeg jobben til to mennesker jeg ikke liker, mor/ex og evn ny stefar som ungen uansett kommer til å være mer med enn meg! Fuuux dat bro!" Snakka om kidden som noe som ikke var hans, og som en plageånd sendt fra mor, ikke tale på å hjelpe mor om det var slutt mellom de. Tilsynelatende ingen interesse for farsrollen. Han skjønte godt hvorfor kompisen hans hadde ditcha tre barn liksom og sa han ville gjort det samme om han fikk barn med ei han ble lei og slo opp med.