View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har gjentatte ganger bedt om dokumentasjon på din "etablerte vitenskap" uten at du engang har klart å levere en vag forklaring. Altså er det eneste du har kommet med personlige erfaringer. Om du sitter på såpass mye ekspertise innen nevrobiologi burde du kunne fremlegge kunnskapen din på et forståelig nivå eller henvise til vitenskapelige artikler og ikke samtaler med en tilfeldig behandler. Som kun er anekdoter til bevis fremlegges.

Hvis vi først skal til med personangrep er det bare å ta en kjapp titt på postehistorikken din for å forstå at du sannsynligvis ikke innehar kompetansen til å gi særlig gode, faktabaserte råd til andre. Du bruker jo dette forumet omtrent som andre benytter søkemotorer.

Gjentar poenget mitt for siste gang: jeg sier ikke at en sunn livsstil er dumt eller farlig, bare at det ikke alltid er nok. Noe du tydelig ikke evner å ta innover deg, siden det var nok i akkurat ditt tilfelle. Dét er ikke en holdbar grunn til å totalt avskrive psykofarmaka for andre, det vitner mer om en mangel på empati spør du meg.
Vis hele sitatet...
Orker ikke lenger å diskutere med folk som ønsker at andre skal ødelegge sitt liv på narkotiske piller. Dokumentasjonen du etterlyser har jeg allerede fortalt deg om hvor du kan finne, men dersom du ikke synes det er brytet verdt å sette seg inn i dette, så kan jeg desverre ikke hjelpe deg.