View Single Post
joa ser den, men personlig så "jukser" jeg selv så føler det må være no link kanskje..?
jeg jukser med belønnelsesystemet osv, altså rus i mitt tilfelle. kan mikse og matche for å få til det jeg vil, men det er på et rent mentalt plan, som ofte også gjør fysisk skade om jeg drar det for langt. så jeg "skjønner" tankegangen med å ta en snarvei føler jeg, men selv om jeg har grundig har prøvd mer stoffer enn selv en med god peil på rusmidler kan nevne, så skjønner jeg fortsatt ikke helt tankegangen rundt bol føler jeg,,, så er nysgjerrig på tankegangen bak dette? er det ca samme som min juksing med å trigge visse reseptorer for å få et ønsket korttids resultat, el hva/hvorfor....?

og ja, helt enig med at jeg har mye mer respekt for folk som sier d som d er, men selv etter all min tid i et veldig "alternativt" miljø, så føler jeg jeg ikke ser grunnlaget helt, for om det er som jeg skrev i første post så føler hvertfall jeg det er mye mer effektive måter å gjøre ting på for og oppnå et resultat