View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Spørsmål - og jeg håper på seriøse svar;

1) Hvor fornøyd er dere som bruker cannabis INDICA til å fremme søvmn/ god søvnkvalitet? Funker det, sånn helt ærlig?
Vis hele sitatet...
Personlig mener jeg det kan slå begge veier, om jeg ikke har høy toleranse og ikke har mye på arbeidsplanen som kverner i hodet mitt og røyker et par timer før jeg legger meg så kan jeg sove utrolig bra.

Om jeg røyker mer eller tett opp mot når jeg skal sove så kan det slå andre veien, tankene flykter og jeg klarer ikke å få den indre monologen min til å holde kjeft.

Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
2) Enn med SATIVA-strains da, hvordan fungerer dette med hensyn til søvn? (jada jada, jeg er veldig klar over forskjellen. Jeg har rimelig erfaring med cannabis)
Vis hele sitatet...
Blir litt det samme, på meg personlig så glir jeg over til en indicalignende rus etter "peaken" når jeg har røkt sativastrains, så noen timer før søvn kan gå veldig bra. Røykes det like før så er det for meg helt umulig, da kreativiteten og lysten til å gjøre noe tar helt overhånd.

Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
..Grunnen er at jeg i en liten periode ønsker å selvmedinisere meg mt.p søvn, jeg har kronisk forsinket døgnrytme, og vil ta dette til legen etterhvert etter å ha (iallefall) testet ut cannabis med henblikk på søvn éne og alene. Selvmedisinere/evt kall det å teste kun for å eksperimentere litt med dette.

Takk på forhånd.
Vis hele sitatet...
Det kan gå bra, med indica og med selvbeherskelse til å ikke øke doseringen, men jeg vil ikke påstå at det vil kurere noe permanent.