View Single Post
Standard medlem
Bombasa's Avatar
''2. Om du ikke sover etter 20 minutter, ha deg opp fra senga og ut av soverommet''

Altså, jeg sovner aldri på under 20 minutter med mindre jeg har døgnet eller er rusa på noe.
Hadde søvnproblmer før, men idag vil jeg anse meg selv som frisk. Har ikke tatt en sovetablett på godt over et år.

Er det faktisk normalt å sovne på under 20 minutter etter en normal arbeids/skoledag?

Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
I perioder jeg har sliti med søvn har jeg neten tydd til cannabis som da er 100% bivirkningsløst,
Vis hele sitatet...
Garanterer deg at cannabis ikke er 100% uten bivirkninger. Ingenting er det.
De fleste som sover på cannabis sover dårligere (mindre utvilt etter x antall timer søvn) og de som bruker det over lengre tid utvikler enda større problemer med å sove når de ikke har kveldsjointen tilgjengelig.

Missforstå meg rett her. Har du kortvarige søvnproblemer så er nok en liten kveldsjay noen dager på rad sikkert ikke det dummeste valget sammenlignet med piller og legebesøk, bare pass på at det ikke blir en vane du gjør hver kveld.
Sist endret av Bombasa; 31. august 2014 kl. 16:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.