View Single Post
har nå til overs å høre om noen som faktisk har blitt schizo el deprimert av tripping, annet enn skremselspropaganda.

schizo.. da var det latent og bare trigga til å komme frem raskere av en trip, depresjon? hell no. angst og føle seg utafor en stund etterpå skjer nok ofte om folk har fått en skikkelig introperspektiv badtrip, men om folka som tok det har hatt tid og forberedt seg på at slikt kan skje så må jeg si jeg ikke kjenner til et eneste eksempel som ikke har kommet ut av hva enn de opplevde positivt tilslutt.

der det vanligvis slår ut feil av hva jeg har både erfart selv og hørt plenty andre fortelle om er når man ikke har lest seg opp skikkelig og tar riktige forhåndsregler.

kan også legge til at jeg har en schizo onkel som har prøvd det meste som var populært på 70-80 tallet, også lsd og sopp.
han ble ikke trigga av det (men jeg tror fortsatt det kan trigge hos enkelte som vil få d uansett), men "tippa over" i godt voksen alder uten noe som helst bruk/misbruk på 10 år +, annet enn en fredag el lørdag i måneden han var på pub.
Sist endret av Munted Artist; 7. november 2019 kl. 14:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.