View Single Post
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Kom faen ikke her og snakk om kildemateriale. Hver jævla gang en av dere Ancient Aliens-fans kommer rekende med disse schizofrene fantasiene deres er det alltid random Youtube-videoer og fuckings Joe Rogan dere viser fram. Hvilken som helst idiot er i stand til å stille "hva om"-spørsmål, det er bare det at det er så rivende uinteressant.

Disse "teoriene" er debunka igjen og igjen i det kjedsommelige og jeg er så PISS LEI av å lese dette våset om igjen og om igjen. Det er på nivå med at lizard people sto bak Holocaust og jødene sto bak 9/11. Faen ass. Skjerpings. Kjøp deg ei (ordentlig) bok og slutt og grav deg ned i denne antiintellektuelle søla.
Vis hele sitatet...
Kjøpte meg ei ordentlig bok som du burde ta deg en titt i: https://www.cia.gov/library/readingr...00070001-8.pdf (skip ned til "The Adam and Eve Story, den er bare 55 sider lang)

Prøver ikke å overbevise deg om noe, jeg vet at folk som ikke vil bli overbevist, ikke kan bli overbevist. Det å kalle folk schizofrene fordi de ikke har andre kilder enn Joe Rogan blir feil ass , skjønner at det ikke er en ordentlig kilde, men de fleste som kommer over temaet, kommer ikke over temaet fordi de gjør ordentlig research. Det er Joe Rogan som tar opp temaet og folk hiver seg på fordi det er interessant og gir mening.

Jeg tror problemet ligger i at folk havner i "ekkokammer". De hører på Joe Rogan og tankene og teoriene gir mening, derfor hører de mer på Joe Rogan som verifiserer tankene og holdningene deres. Man burde finne midten og researche tradisjonell historie sammens med disse kataklysme teoriene. Da vil etterhvert den mest logiske konklusjonen "vinne". Samme med de som bare researcher tradisjonell historie, begge sidene må være åpne for teorier som ikke følger deres egne beretning.
Sist endret av Furia; 26. mai 2019 kl. 15:29.