View Single Post
Hei! Jeg opplevde mye paralysert drømming for noen år tilbake. Den gangen var jeg redd, og hallusinerte skumle ting. Jeg fikk senere høre at om du ikke ble redd, kunne du oppleve å komme ut av kroppen din.

Jeg drømte at jeg gikk fra soverommet mitt og ned trappen. Jeg så rundt meg og innså at dette ikke var virkelig, da alt var annerledes. Deretter fikk jeg en skikkelig merkelig og behagelig følelse, synet mitt forsvant sakte og det kjentes ut som jeg ble dratt gjennom universet og tilbake i sengen min. Jeg våkner på magen, men får bare løftet nakken min noen få cm, ellers er jeg helt paralysert. Jeg bestemte meg for å ta i alt jeg kunne, og det var da det skjedde. Det kjentes ut som jeg/"sjelen" min løsnet fra kroppen, og i det jeg beveger overkoppen mer og mer ser jeg ned på hånden min som blir liggende. Den var "spøkelseshvit", tåkete, nesten gjennomsiktig, men bare muskler og sener, ingen hud. Jeg ble så redd for å ikke komme tilbake i kroppen min igjen om jeg rev meg helt løs, så jeg lente meg tilbake igjen og i det jeg åpnet øynene var alt normalt. Men jeg trodde helt seriøst at jeg hadde dødd om jeg "took it all the way".

Jeg vet ikke mye, men jeg vet at jeg vil oppleve det her igjen! Noen som har erfaringer? Er det vanskelig å komme tilbake til kroppen? Da mener jeg ikke at jeg er redd for det fysisk, men mer psykisk. Redd for å få panikk osv.