View Single Post
Sitat av Turelli Vis innlegg
Blir det ikke bare det samme som om hvilken som helst kvinne er interessert i deg uten at det er gjensidig?
Jeg tror åpenhet og ærlighet er viktig i en slik ugjengjeldt kjærlighetssituasjon, samme hvilken legning den det gjelder har.
Samtidig er man jo til en viss grad bevisste på at man ikke kan plukke opp folk av en legning som utelukker ditt kjønn..

Du sier også at du ikke skjønner hvordan noen gidder LGBTQIA+ hva mener du? Det er ikke noe folk velger.
Vis hele sitatet...
Har enkelt og greit mer erfaring med kvinner i den situasjonen. Hvordan vet jeg at homofile menn tenker likt som heterofile kvinner?

Angående siste så må jeg vel sies å være skeptisk til at det kun er biologi som spiller inn.

Er vel oppe og vedtatt at miljø er en faktor inn bildet "homofili legning".


@methewall

Ja jeg synes det kan være tortur å henge rundt noen jeg har romantiske følelser for. Derfor blir jeg usikker rundt homofile menn som jeg ikke har erfaring med. Ikke er det lett for meg å innlede noe vennskapsforhold med homofile menn forøvrig, da mine erfaringer med det er at den homofile mannen har trodd jeg ville noe annet. Når jeg har avvist vedkommende har de selv holdt seg unna.

Å få svar på slike spørsmål jeg har er derfor ikke lett altså. Svar fra andre enn homofile menn er ikke veldig oppklarende egentlig.

Har vel på min kappe at jeg ikke akkurat har oppsøkt homofile menn med disse spørsmålene. Siden det er ute i lufta her nå så oppfordrer jeg homofile freakmenn til å svare meg på dette her.
Sist endret av Stivtiss; 14. desember 2022 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.