View Single Post
Selvfølgelig ikke! Det er jo helt absurd. Man trenger ikke være særlig kreativ for å komme opp med scenarior som er virkelig skremmende. For 15 år siden ville folk sett rart på deg om du spurte,med god grunn!
De som synes dette er en flott ide bør tenke seg følgende: Hva når "feil" person kommer i makt? hva når det du hater er PÅKREVD?
Det er akkurat det som er enden på denne visa om den spiller ut. Mna må ikke ta stilling til alt mulig som andre synes er viktig,selv om de objektivt er det.
Jeg håper alle som lever nå får muligheten til å oppleve et Norge med ytringsfrihet i praksis. Jeg tror vi hadde det for ikke så lenge siden,men slik er det ikke lenger. Og anti-demokratiske (pr/def) ideer som dette er en helt naturlig følge. Alt som begrenser hvordan vi kommuniserer med hverandre er skadelig for menneskeheten i helhet. Hvis det ikke er ulovlig ift en Norsk lov,SKAL det dekkes av ytringsfriheten. Dette er et fundamentalt demokrati konsept.
Men det jeg har skrevet her er sikkert kontroversielt for en eller annen!
Det bør være mulig å forklare disse tingene til folk som er ca oppgående.og som vil vite hva som er sant og ikke. Postmodernisme er det største klovneri!