View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Eneste jeg ser er en haug med unnskyldninger og en som ikke er klar for å bli rusfri.
Vært heroinist i flere år og det å slutte mer heroin er såklart skummelt, men du dør ikke. Det er en kort periode med et reint helvete også er du ferdig med det verste. Og utsette problemet samtidig som du rett og slett pisser i ansiktet på de andre som er der, har absolutt ingenting godt for seg. Da kunne noen andre som tar dette mer seriøst heller tatt plassen din.

Har du lite penger eller mangler sted å bo så skjønner jeg at du kan tenke deg en slik løsning, men igjen kommer du sannsynligvis like langt etterpå om du ikke velger å kutte det ut det du driver med.
Har du valget med subutex så er det fint det for mange. jeg har vanskelig med å tro at du blir verre av subutex. Jeg må ligge på rundt 2.5 gram heroin dagen før subutex ikke hjelper merkbart nok. Du har sikkert opplevd å krasje på subutex og derfor blir du verre, men dette er noe de vet om på avrusninger og er obs på slik at de ikke skjer, så lenge du er ærlig med dem.

Selv er jeg ikke fan av sub. Skjønner ikke hvorfor folk vil bruke flere uker på å gå av, når det er gjort på en uke med coldturkey
Vis hele sitatet...
Ja, detkan virke sånn, jeg har lyst til å bli n har en veldig sterk ambivalent rundt dette, har ruset meg i 12 år nå. Siste 2 årene startert jeg meg injiserende bruk,da blejegforelsket i opiater på dagen. Men igjen såser jeg hvordan detødeleggermeg fysisk/psykis har en lillebror som er veldig bekymre og prøver å gjøre altfor åfå meg ut av det.

Ja, subutex helper neon, men det du gjør er bare å gjør deg avherngig av ett lovliag menneskelaget opioid. Jeg bor på en stusselig hybel, 6 kvm, blir det sommer erdet telt.

I de verste minuttene med abstinenser har jeg gått ien slags drømmemodus der livet gir å reprise, psykotisk og suicidal, men jeg får garantertikke dolcontin for å trappe ned påavrusning, det blir vel med suboxone som utstetter dolcontin abstinensene, Bupoprenorfin erserriøst det verste jeg har tatt noen gang, jeg kjennner jeg snakker meg bort her og gjentar metg selv, har ikke sovet i natt,6timert tiljeg skal påå avrusning, så får nar ehive innpå med rivo og skyte dol.

Fredg på jorden.

Tror jeg tok personlig rekord i skrivefeil i denne poosten*
Sist endret av Veggen; 19. februar 2019 kl. 13:14. Grunn: slo sammen innlegg