View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, det er dårlig gjort, det skal jo vær ett trygt sted, men jeg kommer til å holde meg på rommet hele tiden, er flink sånn. Jeg vet hvordan morfin abstinenser er, å tror ikke det blir noe pain etter kun 3 ukers bruk, men opplevde 5 måneders dagligbruk av opiater cold turkey og det skremte livet av meg, aldri har jeg føltt en sånn smerte, ligggende som en døende hund i senga å gråte pga av vanvittige smerter, men desverre fortrenger hjernen disse opplevelsene.

Tror jeg går for å ha utstyret i underbuksen, eller tape det fast under føttene.

Ja, jeg skal bli rein nå, har dødd nesten 2 ganger i jula, er på tide å stoppe mens leken er god.
Vis hele sitatet...
Eneste jeg ser er en haug med unnskyldninger og en som ikke er klar for å bli rusfri.
Vært heroinist i flere år og det å slutte mer heroin er såklart skummelt, men du dør ikke. Det er en kort periode med et reint helvete også er du ferdig med det verste. Og utsette problemet samtidig som du rett og slett pisser i ansiktet på de andre som er der, har absolutt ingenting godt for seg. Da kunne noen andre som tar dette mer seriøst heller tatt plassen din.

Har du lite penger eller mangler sted å bo så skjønner jeg at du kan tenke deg en slik løsning, men igjen kommer du sannsynligvis like langt etterpå om du ikke velger å kutte det ut det du driver med.
Har du valget med subutex så er det fint det for mange. jeg har vanskelig med å tro at du blir verre av subutex. Jeg må ligge på rundt 2.5 gram heroin dagen før subutex ikke hjelper merkbart nok. Du har sikkert opplevd å krasje på subutex og derfor blir du verre, men dette er noe de vet om på avrusninger og er obs på slik at de ikke skjer, så lenge du er ærlig med dem.

Selv er jeg ikke fan av sub. Skjønner ikke hvorfor folk vil bruke flere uker på å gå av, når det er gjort på en uke med coldturkey
Sist endret av DrPerception; 19. februar 2019 kl. 01:01.