View Single Post
Sitat av amhx Vis innlegg
i nesten enhvert rusmiljø er det ganske vanskelig å kutte ut rusmidler på egenhånd om du kjenner få eller ingen som holder på med det. å bli utsatt for den samme fristelsen dag etter dag så kan det bli vanskeligere en det høres ut. det jeg fant ut var at ved hjelp av ritaliner så gjorde dette at jeg klarte å holde meg rusfri pga det dempet alle symptomene mine som gjorde at jeg i det heletatt holdt på med rusmidler. hasj holdt jeg på med på daglig basis å psykadelia/hallusinogene rusmidler drev jeg med i en kortere periode med et høyt forbruk. gikk for det meste i RC og lignende. noe som ble kalt for DOC var vel favoritten selv om den var ganske skummel etter min mening.

min behandler på ruspoliklinikken sa at i sine 25år innen for adhd og rus hade han/ho aldri sett noen ha så positiv effekt av ritalin behandlig.

så da er jeg ikke i tvil om at det var takket være disse at jeg klarte å kutte ut rusmidlene



jeg innså at nok er nok. men når du har tilbrakt flere år av din egen oppvekst der du er i stor utvikling så kan det være vanskligere en du tror å kutte deg ut

jeg skjønnte at jeg ikke kom til å klare det på egenhånd å derfor valgte jeg selv å legge meg inn på rehab(samtidig som jeg fikk ADHD utredning og ritalin behandling) og siden dengang har jeg klart å holde meg uten rusmidler
Vis hele sitatet...
Ja farmasiundustrien jubler nok for det. Neida, det er bra du føler deg bedre! Vi er alle syke, og det finnes medisin som koster penger for alle symptomene som selges.