View Single Post
Sitat av gilde Vis innlegg
Jeg vil bare minne om at nFF (Freak.no) ikke kan samsvare som en lege. Og en person i din situasjon burde absolutt oppsøke en lege eller en psykiater som kan henvise deg videre. En dialog innad helsetjenesten er viktig å starte i en slik situasjon.

Jeg og andre kan aldri sette oss helt inn i din situasjon. Alt fungerer forskjellig for alle, og det er nettopp derfor jeg syntes det er skummelt å skrive sånn som jeg gjør nå. Dette er en post jeg egentlig ikke skulle skrive, men følte jeg måtte. Ingen andre en deg føler hva som er best, og du spør selv om du skal stole på venner og familie eller rusmiljøet fordi de holder dårlige tanker unna med rusmidler. Du avslutter med å si at ingen må finne på å gjøre den tabben du har gjort. Har du egentlig ikke svart på spørsmålet ditt selv? Du skriver at venner og familie står klare til å vise kjærlighet og gi deg omsorg, dette er veldig heldig og noe jeg syntes du burde prøve å ta vare på. Sterke bånd tar tak i deg og hjelper deg.

I din uheldige og sårbare situasjon vil jeg tro at profesjonell hjelp er det du trenger. Uansett prøv å snakk med noen i familien, eller venner hvis du vil prøve å komme deg ut. Hvis ikke er vi så heldige at vi har mange statlige tilbud og mange offentlige ansatte med taushetsplikt som du kan prate med.

Jeg ønsker deg lykke til på veien videre!
Vis hele sitatet...
Jeg er helt uenig, vær din egen lege og let etter de rette verkøyene... Lege, psykatri=buisness,,,, vesten er basert på pengejag, selge sykdommer og få deg til og kjøpe medisinen! Alt finnes i naturen... vi lever ikke i et demokrati, vi lever i Idiocracy (se filmen!) Devolusjon... bah...