View Single Post
Sitat av Anderssonfugl93 Vis innlegg
Hovedgrunnen til jeg er nervøs er pga depresjon, grubling, overtenking osv. Noen ganger kan det bli ganske intenst og det eneste jeg frykter er at jeg skal bli stuck i en loop i 12 timer og i verste fall bli mentalt sjuk i ettertid. Tror nok egentlig jeg bare må prøve å jobbe med det, og når jeg føler meg bedre så kan jeg prøve lsd. Jeg vet hvertfall at hvis jeg tar lsd i en tilstand jeg ikke vet hva jeg føler (90% av dagen i mitt tilfelle) så kan det gå galt.
Vis hele sitatet...
Kan relatere til problemstillingen. Jeg følte det likt første gangen jeg skulle ta LSD.
Kom til et punkt der jeg tenkte fuck it, jeg har seilet i hard sjø før.
Når rusen begynte å ta tak så ble jeg litt flau innvendig for hvor mye jeg hadde psyket ut meg selv i forkant, for alt av negative tanker forsvant og uro ble borte. Var innom noen krevende tanker, men følte det overaskende lett å skifte fokus.
Mye av grunnen til at det ble et behagelig seilas er nok planleggingen, og personene jeg gjorde det med. Vi var en trygg plass, der vi barnesikret alt og hadde en klar rute for hvor vi skulle med trippen, og hjalp hverandre med ¨prosjekter¨ underveis.

Når det er sagt så har jeg hatt tripper der jeg følte meg veldig klar og med alt på stell psykisk, der jeg har hatt en mere krevende reise.
Tror ikke man kan bestemme på forhånd hvor psyken din tar deg med, men du kan bestemme hvor trygg du er på setting.

Ellers synes jeg benzo er helt greit å ha i bakhånd uansett hvor stor dose man satser på. Om du tar de eller ikke, så er det en slags livlinje, som kan være behagelig å vite at man har. I stedet for å ringe AMK i desperasjon.

Det aller viktigste er å være ærlig mot deg selv om din egen mentale helse. Jeg kjenner ikke personlig folk som har fucket seg på syre (utenom folk som har historie med psykose), men der er vell en viss sjanse for å bli traumatisert om man ikke klarer å ri av bølgene på en god måte
Uansett hvor fett det er å trippe så er det i edru tilstand du skal ha velbehag i hverdagen og resten av livet.
Jeg tenker du har feil utgangspunkt om du tar syre som qucikfix på evt. problemer du har. Da kan du likegreit ta problemet ved roten først, så belønne deg selv med en trip frem i tid.
Du har god tid til å flørte med psykedelia i fremtiden