View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
AXiMe: Dette blir for dumt, om du vil oppføre deg som timon i løvenes konge og snu verden ryggen er du velkommen til å gjøre det. Vi lever i et demokrati, og har gode muligheter til å påvirke lovene i landet vårt i motsetning til andre deler av verden.

At du har et problem med autoritet og struktur trenger ikke vi å folholde oss til, Loven er loven.
Vis hele sitatet...
Ikke kom her og si at jeg uten problem kunne fått cannabis lovlig hvis jeg ville. Jeg tror faktisk det hadde vært lettere å gjøre cannabis lovlig i et land med diktatur enn Norge. I et diktatur er det jo bare å ta over diktatortronen med makt og gjøre om regelen.

Her må du først bli flink nok i politikk og utvikle god nok taleevne til å bli politikker. Så må du finne deg et parti som er i nærheten av å legalisere cannabis. Når det er gjort må du klare å overtale partiet til å offentlig gå ut og støtte legalisering av cannabis. Har du klart den bragden, så er det bare siste lille rest igjen; få partiet ditt inn i regjering og endre loven...

Hvorfor ble inlegget mitt slettet? Prøver igjen, med noen justeringer. Blir det slettet igjen så gir jeg meg kjære mod, jeg er ikke slem

Beklager Hager; men sånne som deg gjør meg kvalm. Null innsikt og totalt uvitende om noe som helst. Jeg kan se deg for meg, der du sitter på din høye hest og ser ned på alle di andre.

Jeg mener dette er akkurat det samme som å si at en som drikker seg full et par ganger i måneden i skal ha rett til å kjøre bil, i fare for at han kommer til å fyllekjøre. Faen, det er jo nesten som å si at folk som går amokk på GTA må sperres inne, i fare for at de potensielt kan klikke i virkelighetenn