View Single Post
Kanskje jeg skal ta også sende et offisielt brev med post til Snap INC med søknad om å be dem slette kontoen min? Jeg syns det er helt håpløst at kontoen min bare skal være der(med et brukernavn som inneholder mitt fornavn og etternavn), uten at jeg får lov til å bruke den.

Da vil jeg heller slette den. Jeg vet at inne på siden kan man søke om å få slettet kontoen, men da må man oppgi passord + 2FA token.

Jeg vet at dersom en person går bort, så kan noen sende en kopi av dødsattest til personen, så kan snapchat gå inn og fjerne konto til den avdøde personen:

https://support.snapchat.com/en-US/i-need-help :

"We are so sorry for your loss. We would like to assist you in any way possible.

Our privacy policies do not allow us to grant access to the account.

We can delete the account for you if you provide us with a copy of the death certificate."


Jeg tenker at i worst case scenario lager jeg en fake dødsattest og sender inn, men jeg vet dette er ulovlig, men fristelsen er stor..

Hvis dere lurer på "hvorfor i all verden er denne snap brukeren så viktig", så er det fordi det er en del bilder og informasjon der inne som jeg ønsker å ha under kontroll/eller at den informasjonen ikke eksisterer i det hele tatt (som er en av grunnene til at jeg ønsket 2FA token i det hele tatt)
Sist endret av kingkentyy; 1. juni 2022 kl. 09:26.