View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av OmgZ0raz0 Vis innlegg
Hei.

Valgte å ikke ta MDMAene før sist helg. Prøvde å trappe ned på SNRIene frem til da, ble en veldig fin kveld. Sliten dagen etterpå men tok miltivitaminer, magnesium og drakk en god del vann og alt var bra.

Skjønner absolutt hatet jeg fikk mot meg fra alle her, var ikke rimelig av meg å ta Ecstacy på SNRI, og selv om jeg tok så prøvde jeg hvertfall å være så safe som mulig.

Rusen i seg selv iallefall var fantastisk, sikkert enda mer intens hvis jeg ikke var på noe antidepressiva i det hele tatt, men var storfornøyd. :-)

..men å kalle meg idiot fremfor å forklare var til null bruk, cheers til alle andre tho :-) dere blir grunnen til at jeg ikke kommer til å ta fler frem til jeg er fullstendig av antidepressivaen. "Idiot" og å fortelle meg at jeg bare kommer til å havne i en statestikk (død) er til lite nytte. Tullinger.
Vis hele sitatet...
Grunnen til folk hylte ut idiot her var vel i din andre post. Hvor du skriver du er fast bestemt på å prøve dette uten å spesifisere om dette var med eller uten medesinene dine i systemet